Your move naar nul

image001.png

Begin mei is de landelijke campagne Your Move naar Nul van start gegaan. Een campagne om jongeren op een ludieke manier bewust te maken van fietsveiligheid. Op tiktok, instagram en youtube verschijnen verschillende filmpjes om jongeren na te laten denken over veilig verkeer en bewust maken van de risico’s.

Jongeren bewegen jongeren

Your move naar Nul plant “slechts een zaadje” en laat de jongeren zelf de bewustwording opwekken. Vanuit de kern waar de jongeren zich in bewegen; TikTok, “the Gram” en YouTube wordt dans verspreid met daaraan gekoppeld een bewustwordingscampagne. Doel is dat de jongeren community aandacht voor die ander in het verkeer als de norm zien. Niet omdat de volwassenen het zeggen, maar omdat het hun lifestyle is.

Mobiliteit Challenge

“Hoe maak je jongeren meer bewust van de noodzaak om alert te zijn in het verkeer?” luidde de vraag van de mobiliteit challenge van het MobilityLab. Het idee is ontstaan vanuit een mobiliteits challenge van MobilityLab. Jacoba van Gastel, directrice bij We-All-Wheel heeft een inzending gedaan Your Move naar Nul en met deze campagne werden zij finalist. Samen met ROV Zuid-Holland en gemeente Den Haag starten zij begin mei de campagne.

Take A Brake - Your move naar nul

Op verschillende locaties in Den Haag hebben er opnames plaatsgevonden voor deze campagne. En uiteraard is de crew van Your Move naar Nul ook op bezoek geweest in de stalling. Zie hier het resultaat!

Volg en deel Your Move Naar Nul:

Youtube

Instagram

En ga naar de website voor meer informatie: yourmovenaarnul.nl

Previous
Previous

Wereld Fiets Dag

Next
Next

Take A Brake bij de pop-up etalage